Přednášky však nebyly jediné, co tento seminář nabízel. Účastníci semináře navštívili prostory Karlovy univerzity, zúčastnili se mnoha soutěží a vyzkoušeli si luštění šifer. Hlavní náplní semináře bylo ve vybraném týmu studentů zpracovat zadané odborné téma a poslední den semináře ho představit a vysvětlit. Každý z týmů měl k dispozici jednoho vedoucího jako konzultanta a k dispozici veškerou technologii, například 3D tiskárny, obyčejné tiskárny nebo notebooky.
Na závěr semináře se vyhlašovalo pořadí týmů. Ocenění dostali praktické ceny – od tiskáren přes powerbanky až po hlavolamy. Ve vítězném týmu, s tématem telekomunikace, byli i dva studenti našeho gymnázia – Adam Procházka a Justýna Horáková.
Na druhém místě se umístil tým, který se rozhodl zpracovat téma mechanických a analogových počítačů. Tento tým měl také zastoupení z naší školy, a to Matěje Ševčíka a Ondřeje Seiberta.
Kromě soutěží a přednášek byl na semináři i výborný kolektiv lidí. Podle mě byla akce velmi úspěšná, hodně jsem se naučil a poznal spoustu skvělých lidí. Seminář se mi velmi líbil a doporučuji ho všem, kteří si chtějí rozšířit svoje znalosti v přírodních vědách.
Ondřej Seibert, kvarta A