Informatika – aktivity

Bobřík informatiky

Pět studentů v kategorii Senior se probojovalo mezi 30 nejlepších v kraji, v únoru jim budeme držet palce v ústředním kole soutěže. Že to myslí i mladším žákům, bylo vidět na  dlouhém seznamu úspěšných řešitelů v nepostupových kategoriích.

Milí primáni, pokud se vám bobří úlohy líbily, zkuste zachránit město v mobilní hře Futur, kterou pro vás autoři Bobříka vytvořili. Hra je volně ke stažení na Google play. Přijďte se pak s mobilem pochlubit vyučujícím informatiky, máme pro vás malou pozornost.

Postup do ústředního kola: Tobiáš Pavelka (7.), Jan Ujházy (7.), Josef Knápek (8.), Radomír Mielec (8.), Lucie Tomaszewiczoviczová (8.)

 

Soutěž pro žáky prim až tercií

Programování

Naprogramujte jakoukoliv počítačovou hru nebo jinou aplikaci (například v jazyce Scratch).

Robotika

Sestavte a naprogramujte robota nebo vytvořte jakékoliv funkční zařízení s využitím libovolné stavebnice i dalších součástek.

Ozoboti

Vytvořte pro ozoboty svět, ve kterém se mohou autonomně pohybovat, můžete doplnit příběhem, ozobotům vyrobit masky a podobně.

Pracovat můžete samostatně nebo v malých skupinkách. Ve škole jsou k dispozici ozoboti, Lego Mindstorms, Mikrobity s doplňkovými sadami, Mbot. Práce můžete konzultovat v rámci kroužku informatiky ve čtvrtek od 14:00 do 15:30 nebo kdykoliv po domluvě. .